Voor de ouders

Voetballen met plezier
Voetbalt uw zoon of dochter bij RKVV METO? Dan kunt u ook een bijdrage leveren aan het plezier van hem of haar. Natuurlijk door het supporteren en steunen bij alle wedstrijden. Ervoor zorgen dat de speler altijd op tijd aanwezig is en mogelijk meerijden met uitwedstrijden zijn ook belangrijke zaken waarmee u het uw zoon of dochter mogelijk maakt met plezier te voetballen. U kunt er ook voor kiezen om leider te worden van het elftal, of trainer. Wilt u weten wat dat betekent? Neem dan contact op met het hoofd- of jeugdbestuur.

Gezelligheid voorop
Bij RKVV METO staat gezelligheid en sportiviteit voorop. Alleen op die basis willen wij prestaties leveren. Het streven naar een goed resultaat mag niet ten koste gaan van het plezier. Gebeurt dat toch, heeft uw zoon of dochter het niet naar de zin? Dan is de leider uw eerste aanspreekpunt. Op elk niveau, van A t/m F zijn er ook coordinatoren die u kunt benaderen bij eventuele problemen of vragen, of U neemt contact op met hoofd- of jeugdbestuur. Maar ook als ouders kunt u bijdragen aan het plezier. Door positief te supporten, een voorbeeldfunctie te vervullen naar scheidsrechters en grensrechters en geen negatief commentaar te leveren op spelers, leiders en scheidsrechters en door de spelers aan te spreken op sportiviteit. U als ouders van onze leden kunnen hierbij een belangrijke inbreng hebben op het sportieve verloop van de diverse wedstrijden. Het is in het belang van Uw zoon of dochter, maar zeker van het gehele team en vooral niet te vergeten de gehele vereniging.
Bij een club met zoveel leden kan er altijd iets gebeuren, samen bepalen we wat wel en niet binnen de normen en waarden past.

Onder de 18 jaar geen alcohol!
Als vereniging ondersteunen wij deze leeftijdsverhoging. Wij schenken geen alcohol aan leden en bezoekers die jonger zijn dan 18 jaar. De barmedewerkers zullen bij twijfel vragen een ID-bewijs te laten zien.